יום רביעי, 23 באפריל 2008

צייר ותמונה


צייר ותמונה שלו זה לא בדיוק אותו דבר כמו מחבר והספר שלו !
המחבר יכול לשים כל הספרים שלו על המדף ולהנות ממה שהוא עשה !את כל מה ששלנו אנחנו רוצים שיהיה לידנו !
שלי זה בעצם המשך של האני שלי . אבל לרגע חשבתי איך זה יהיה אם יהיה לי רק את הנשמה שלי ואותה גם אף אחד לא יראה
חוץ ממני !אין בית ,אין ספרים האהובים שלי ,אין אינטרנט איפה שאני מתבטא,יש רק אני וזה הכול ,איך ההרגשה -קשה לעזוב את הכל ! נחזור לצייר: הוא צייר את התמונה הבין אותה והוא מוכר אותה! יכול להיות מצב שהוא לא יראה אותה בחיים עוד!
והוא מוכר את התמונה בכסף ,הוא אומר הדבר הזה שיצרתי שאי-אפשר למדוד את ערכו ,אני אמכור אותו בכסף ,אני אשפיל אותו עד עפר,אני אתפטר ממנו,אני הבנתי את התמונה ומעכשיו אני כבר לא צריך אותה ואני לא תלוי בה!לעיתים קרובות הצייר
מוכר את התמונות שלו בגרושים ,רק כדי שיהיה לו מספיק לצרכים המינימלים ושיהיה לו מספיק כח להמשיך לצייר!

אין תגובות: