יום חמישי, 24 באפריל 2008

משיח כבר קיים ,ואני לא מספיק אחריו -טרגדיה


משיח כבר קיים וקוראים לו חיים שלמה www.haimshlomo.co.il רק שאני לא מספיק אחריו ולא מצליח להבין אותו .
אם היה מראה לי צעד צעד מה שהוא רואה ,אז אולי הייתי מבין אותו ,אבל ככה זה רק דיבורים ואנחנו לא מתקדמים!אני מבין שהוא אדם גדול - אבל נראה כך שאי-אפשר להעביר את הידע,אני זה אני והוא זה הוא ואנחנו שונים ואתה לא יכול כל הזמן
להיות כאילו הוא,אתה לא תהיה הוא,אתה תהיה רק אתה!

וזו היא הטרגדיה משיח הגיע ,רק שאין כלים מוכנים לקבל אותו !והעולם שוב פעם מחכה למשיח !

הגיע זמן הגאולה,משיח תגלה את מלואו הכח שלך ואז אנחנו נעיד עליך שאתה קיים!
אנחנו פשוט מבקשים גילויו של אלוף העולם - וזה הכול !פשוט!

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

הי יקירי
לעתים אנחנו פוגשים מורים שמהם אנחנו חייבים ללמוד דבר מה. ולא תמיד זה בשכל או בהבנה. אלא זה עניין של קשר נשמתי. גם צפרדע יכול להיות לנו רב, אם כך נועדנו. היא תעשה לך קוואק קוואק - ורק אתה, תדע להבין מה היא התכוונה. כי היא דיברה לא איתך, אלא היא דיברה אליך. וזאת זכות.
הדרך הטובה ביותר ללמוד מהרב זה לשמש אותו. זה אומר לעזור לו בדברים הכי פעוטים הקשורים לחיי היומיום. הדרך הטובה ללמוד מהרב זה לדבוק בו. לעשות דברים כמוהו. להיות כמוהו. להתנהג, לחשוב ולנשום - כמוהו. לדמיין את עצמך כאילו הוא זה אתה, ואתה זה הוא. כשאין זמן, תנועה ומקום. ואתם אחד.
הדרך הטובה ללמוד מהרב שלך - זה להתאהב בו. להיות מטורף עליו. להיות שרוף עליו. לתת למהות הפנימית שלו לבעור בך "אש זז מוות" בכל פעם שמוזכר השם שלו בקרבך. הדרך הטובה ללמוד מהרב, זה להתפלל אליו. זה להתפלל דרכו. זה להתפלל אותו. הייתי מוסיף עוד דבר מה, אבל אני פוחד שזה ישמע אינטימי מידי, אך בפני אהבה כזאת אין מה להסתתר. זאת אהבת אמת שאין כמוהה. והיא שווה כל רגע של החיים שלנו. כמו שהרבה פעמים כותב הזהר, אם היינו באים לעולם רק בשביל זה, דיינו. אז בהחלט - דיינו. וזאת זכות עוד יותר גדולה. תזכה למצוות, אחי. לחיים!!!

Levik אמר/ה...

ישראל קשה לי לראות את זה בצורה שאתה רואה את זה:
אני מבין ש חיים שלמה הוא אדם גדול
ואני שמח שפגשתי אותו,ולפעמים הוא אומר דברים כאלה שאתה מפסיק להסס שהוא באמת משיח !!!

אבל עם כל זאת אין לי את הקטע הזה שאני מתבטל בפני הרב וכל הקטעים האלה של הדתיים (אין פה משהו אישי אליך ),אני פשוט מבין ש חיים שלמה הוא אדם גדול ואם הוא היה יכול ללמד אותי משהו מתוך מה שהוא יודע - הייתי מאוד שמח !!!

אבל בינתיים אני רואה שאפילו שהוא מראה לי משהו שהוא לא בסדר אצלי ,ואומר אפילו מה ,ואני עדיין לא מצליח לתקן את זה,זה דומה לחולה נפש שמסתכל באותה נקודה כל הזמן ולא יכול לזוז ממנה.

Unknown אמר/ה...

אכן כן, נגעת בול בנקודה - התבטלות.
בלי רצון ונכונות מצדנו להשתנות - זה פשוט לא עובד. קבלה זה לא לימוד איטלקטאולי רעיוני בלבד. (זה גם, אבל לא רק) אלא מסע רוחני שמחייב שינוי. זה לא שהמורה "צריך ללמד" - זה אתה ש"צריך ללמוד". האור לא יכול להכנס בלי שיהיה כלי כשר לכך. ואני מסכים זה מאוד קשה. אבל זאת כל העבודה. איך אתה מצפה להיות בן אדם טוב יותר, שמגלה אור בעולם, להפוך להיות כמו הבורא, אם אתה משאיר את הלימוד על המדף של שכל? ולא מתכוון להתמיה אותו בחיי היומיום? זה הרי כמו ללמוד שחייה, בלי להכנס למים. מה יוצא לך מזה? האם אתה מרויח דבר מה? אתה מתייגע מתייגע - ומה אתה מוצא?

Levik אמר/ה...

ישראל זה כל ה point שאתה רוצה לשנות משהו ואתה לא יכול !!!

אני מנסה לזוז מהנקודה המתה !
בכל הדרכים האפשריות ,כבר לא משנה לי איך ,העיקר זה לפתור לפחות בעיה אחת שלי והלאה כבר איך אומרים האינרציה כבר מניעה את המכונית ...