יום שישי, 2 במאי 2008

אני זה ה-טאו


אני עברתי את הכביש ,וכש אני עובר את הכביש אני לא מפחד בכלל,אני רגוע מבפנים!אני מרגיש את הכביש !והפעם קרה משהו מעניין!אני עברתי את הכביש לא במאונך אלא באלכסון כך שכש התחלתי ללכת ,המכונית הייתה מתקרבת משמאל ואני הייתי רחוק ממנה,וכש הייתי הולך למרכז הכביש הייתי מתקרב למכונית וכש הגעתי לאמצע הכביש המשכתי בקו ישר אלכסוני והייתי מתרחק ממכונית הנעה מצד ימין.ואז ברגע מסויים הרגשתי שהכל נעצר ואני כאילו נמצא בפרוזדור כזה ,והבנתי שחוץ מתנועה
הרגילה של מכוניות בכביש דו-סיטרי ,יש גם מסלול הליכה שלי ויש כאילו פרוזדור כזה ואני בתוכו והכח העליון שומר עלי!

וכאילו אני התאחדתי עם הכביש ועם כח העליון - והכל אחד.בעצם הרגשתי שנכנסתי בהשתוות צורה לכביש ומכוניות וכל מה ש יש! והבנתי שזה נקרא בשם טאו (דאו)- להיות עם הזרם - להבין אותו!


ואני נזכרתי שישוע הנוצרי אמר שאם רוצים לקחת ממך כותונת ,אז תיתן להם עוד משהו ,והבנתי שזה בעצם הטאו ,כי זה לא להתנגד לזרם ,אלא אפילו לתת לו עוד כח משלך ,היינו להעצים את הזרם !
כך הראו לי מה זה בעצם טאו !

אין תגובות: