יום רביעי, 7 במאי 2008

הסתר הבורא זה הוא הסבל - הכי גדול


אני עובר חוויות שונות בחיים -זה יפה ונחמד וכל זה ,אבל יש לי כמה בעיות בחיים שאני לא מצליח לפתור אותם ,אז מה זה שווה
כל החוויות שלי ,הקטע הזה - "אני לא מבין מה קורה פה לכל הרוחות!!!"- או אם להגיד יותר יפה ,אז זה יהיה משפט הבא ,אני לא מבין את השגחת הבורא עלי ,הבורא מוסתר - וזה סבל הכי גדול !!! אתה רואה משהו ואתה לא יודע מדוע הוא קם לתחייה,
הסתר הבורא - זה החוסר ודאות שעליו מדברים המדענים. אבל הם סותרים את עצמם ,אם מה שאתם לומדים - זה חוסר ודאות ,אז אי-אפשר ללמוד את זה כי אין לזה חוקיות ,אז אתם עובדים עלינו ומבזבזים כספים שלנו ,בשביל מה??? הרי אתם לא יודעים איך לצעוד קדימה!!! גם ראש מפלגת קדימה חולה בעצמו - אז יוצא כך שראש ממשלת ישראל גם לא מבין מה קורה פה!!! ואופי מחלתו של ראש ממשלה מצביע על אופי מחלת המדינה כולה!!!

אז אני מאחל לכולנו סוף-סוף להיות בריאים בנפש ,היינו להבין את המתרחש !!!
חג עצמאות שמח לכל תושבי ארץ- ישראל !!!

אין תגובות: