יום שני, 2 בפברואר 2009

אשה אהובה

תתארו לעצמכם יש לכם אשה שאתם אוהבים אותה מאוד ואתם נותנים לה אוכל ,ואתם מתקנים לה נעליים ,ואתם נותנים לה מתנות 
ומה לא ,ובסוף היא לא שמה עליכם בכלל לב ,כאילו הכל הולך לריק -הרעיון הזה עובר במרכז חיי. גם במובן של אשה גשמית וגם 
במובן של הבורא . 

הרי עם הבורא אני הולך אחריו והוא לא עונה לי ,אני מבקש ממנו להוציא אותי לרוחניות והוא עונה קצת ,אבל עדיין לא שחרר אותי מעבדות מצריים ,הוא נותן תענוגים ,אבל אף פעם לא שמעתי ממנו שהוא אוהב אותי . איפה האהבה אני שואל ???
מתי כבר זה יהיה הדדי ?!

הרב ברוך אשלג זצ"ל אומר שצריך לעשות מצוות אפילו אם לא מרגישים שום חיות כי רק ככה משפיעים לבורא ולא רוצים לקבל תמורה ומרגילים את עצמינו להשפעה אמיתית ,אבל כמה אפשר האדם רוצה משהו הדדי . 

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

אמרת נכון - צריך פשות להאמין, בלי לבקש משהוא בתמורה. הרצון שלך מפריע לך לקבל את משאתה רוצה. אתה צריך לשחרר את הרצון, להניח לזה. רק אז תקבל את מה שאתה רוצה.