יום רביעי, 23 באפריל 2008

קרוסלה או גאולה


כמובן אי-אפשר להגיד שהחיים שלי לא מעניינים ומשעממים,כי עברתי הרבה דברים בחיים האלה! אבל את הגאולה עוד לא פגשתי פנים מול פנים! והחוסר משמעות וחוסר של מטרה מעצבן אותי והורג אותי בסופו של דבר !זה לא יכול להיות שבאתי לעולם סתם להעביר את הזמן ולבלות ולהררגיש את עצמי וזהו?! האדם מרגיש ש כל העולם בנוי כחידה ושהוא צריך להבין את העולם ולפתור את החידה! וכשאתה חושב על העולם אתה מגיע לנקודה כזאת ש אתה מבין שקיים ידע תכליתי סופי ואליו צריך להגיע!ואחרי שתגיע לידע זה לסופו של דבר,לא ישאר לך כלום אלא רק להשתעשע ולשחק ב-מה שהשגת! ואחרי זה תגיע למעמד של הבורא ! אתה תצטרך לברוא עולם משלך שבעיניך הוא נראה יפה ולכל התושבים נוח להמצא שם ויש שם כל הטוב והעונג שאנחנו כולנו מצפים לו !


ועוד דבר אנחנו לא סובלים להיות עבדים של מישהו או של משהו !אם אתה עושה מה שהאחרים אומרים לך לעשות ,אז אתה זה לא אתה -כפשוטו! ו ה כח העליון מתחיל לסובב סביבך קרוסלה,כל הזמן קורה משהו ,וכל אחדמהעולם שלך רוצה ממך משהו משלו ,וזה לא משנה מה ,הקרוסלה ממשיכה להסתובב ו היא כל הזמן מאיצה! ואז לבסוף אתה שואל מה רוצה ממני הנקודה האמצעית שהיא הכח העליון?! ואז אתה מבין שאם אתה עושה צעד שמאלה או ימינה הקרוסלה מתחילה להסתובב יותר מהר(בגלל שרדיוס גדל),ואתה מבין שכח העליון עומד במקום ולא מסתובב -הוא מוחלט ואליו צריך להגיע !אבל אתה שואל מדוע הוא משעבד אותי לעבודה ,לסיטואציה ,לכל דבר לא משנה ל-מה! ואז אתה מבין שזה מידה כנגד מידה: הכח העליון נותן לך אוכל,הוא מקיים אותך ואתה עשית אותו לעבד שלך !ואז אתה מגיע לנקודה שאתה רוצה להיות בעל-הבית על עצמך ולא לשעבד אף אחד ואז אין ברירה אחרת אלא להפוך להיות אלהים!


אם אנחנו נסתכל על הגלקסיות או על מבנה של האטום נוכח לדעת שזה אותה קרוסלה שעליה דיברנו!והיא מסתובבת ויש לה זמנים ומזלות וקארמה ועוד כל מיני שטויות אבל כל המשרד הזה -רכוש של הכח העליון והכל שואף לנקודה האמצעית!וכש מפרקים את הגרעין של האטום יוצא המון אנרגיה וגרעין נמצא באמצע האטום! אז סימן שיש משהו באמצע הזה -שזה ה"יש מאין"!


והקרוסלה לוחצת ואנחנו מבקשים גאולה ואז אני רואה את עצמי יושב באמצע הקרוסלה ואני לא זז!אני רק מבקש להשתחרר

מהסחרחורת הזאת!וכל מה שמתרחש מסביב לא מעניין אותי בכלל!ואז אתה מרגיש כאילו מסביבך יש טלביזיה סיבובית,ויש חסרון ענק לפתרון של הבעיה ובעצם קיים רק הכח עליון ואתה וזה כל העסק ! ואז אתה משתוקק להגיע למטרת הבורא שהיא ליצור אלהים נוספים !ויהי כן ואמן!

תגובה 1:

שרון לוי אמר/ה...

אוי למה כל כך חסר תקווה? מי הבטיח לנו בכלל שאנחנו נגיע אי פעם לגאולה? מי אמר שיש דבר כזה בכלל? למה לשאוף כל הזמן למשהו במקום להיות מאושר מהרגע, ממה שיש כבר, מהבריאות, מהמשפחה...לא חסר. רד מעניין הגאולה הבלתי נראית/מושגת הזו ותעשה קצת כיף. לך לראות סרטים, תשחק במישחקים שאתה אוהב, תאכל דברים שאתה אוהב.