יום רביעי, 23 באפריל 2008

להיות תייר בנשמה


אנחנו קראנו בספר הזוהר עם ישראל בן דוד פרשת קדושים ובסוף היה משפט שלא התחבר לשום דבר מ מה שקראנו,המשפט
עמד בפני עצמו ,וזה היה נראה כטעות בספר!אבל המשפט היה מאוד חזק ורק כך אפשר היה להבין את כחו -כש הוא עומד בפני עצמו,המשפט הוא :

להיות תייר זה מלשון לדרוש על משמעות המתרחש !

הסבר שלי:

לא מזמן חשבתי לעצמי שאני מטייל רק בחולון וליד הים בתל-אביב,כל הזמן מסתובב באותם מקומות,אז חשבתי אולי לנסוע לאיזו עיר אחרת ולהסתובב שם לצורך השינוי!ואז בא לי רעיון שצריך לדעת לאן אני הולך ,וצריך לדעת את כללי המקום איפה שאני נמצא! לדוגמא בבית הסוהר אדם צריך להראות שהוא מכבד את עצמו ומכבד אחרים ואז סביר להניח שלא יהיו לו בעיות !

צריך להתבונן במקום איפה שנפלת - תתאר לעצמך שהגעת לאיזה כוכב לחייזרים ,ואתה לא יודע את ההתנהגות שלהם אז תצטרך ללמוד הכול מאפס,זה נקרא לדרוש על המתרחש ,מדוע הוא מתרחש מה סיבתו של הקיים בעולם רוחני מסויים זה!אז אתה ממשש את מה שאתה רואה,אתה עוד לא מבין את משמעותו המלאה!ואז אתה דורש הסבר מהבורא -דרגה העליונה הסמוכה!

אין תגובות: