יום רביעי, 23 באפריל 2008

שאלות למשיח - מודעות הגבוהה ביותר


1)מה זה לברוא משהו שלא קיים בתוכך ,משהו חדש לחלוטין,בלי לעבור עיבור - ממש יש מאין - לא מבין?!


2)מה זה אין סוף ? כדי להחזיק אין סוף של משהו ,אתה צריך אין סוף אנרגיה - לא מבין ?!


3)כש תמונה עוברת דרך עדשה ,אז יש נקודת פוקוס - נקודת מפגש של כל הקרניים ,זה אומר ש-כל התמונה נמצאת בנקודה אחת !אז פוקוס הוא מקום מאוד דחוס כש-כל התמונה נכנסת בתוך נקודה אחת זה דומה למפץ הגדול כש כל היקום יצא מנקודה אחת עם צפיפות אינסופית!כש תמונה עוברת דרך פוקוס בצד השני היא משתקפת כמו במראה! תסבירו לי את התופעה הזו - אני לא מבין !


4)אתם נעים במהירות של 100קילומטר לשעה ישר ,אתם הגעתם לנקודה ש-בה יש תהום ויש דרך ימינה רק!איך לעוות את המרחב כך כדי להמשיך לנסוע במהירות 100 קילומטר לשעה אבל ימינה?

יש דבר כזה באופטיקה ובמכניקה!באופטיקה שמים מראה ב 45 מעלות וקרן אור פונה ב 90 מעלות !אז מבינים ש-כש-מדובר
באור אז יותר קל לשנות לו כיוונים כי האור הוא דבר הכי מופשט במציאות כי הוא גל!במכניקה שמים שני גלגלי שיניים בזווית של 45 מעלות ואז כיווני הצירים הם ב 90 מעלות אחד ביחס לשני!אבל הבדל בין אור ל מכניקה בזה שאור בכל המהירות יכול לשנות כיוון ומכניקה לא,כי אם גוף נע במהירות גדולה אז אם אפילו תשנה כיווני גלגלי שיניים עדיין יש אינרציה וגוף ימשיך לנוע באותו כיוון איפה שהוא נסע! יוצא שבמכניקה אתה לא יכול לשנות כיוון מיידית כי מכניקה "זוכרת" את הכיוון איפה שאתה הולך
עכשיו !ועד שלא תעצור בכיוון זה לנוע המכניקה לא תיתן לך לשנות כיוון! רק כש תיסע בתנועה מעגלית וגם לא במהירות גדולה
כי כש אתה נוסע בתנועה מעגלית הגוף רוצה לחזור לנסוע בקו ישר ואז הוא כל הזמן לא מספיק אחרי התנועה מעגלית ונוצר כח שרוצה לזרוק אותך החוצה!

אז כדי לעוות מרחב צריך ליצור מראה למרחב ואז תתאפשר תנועה כזאת!איך לעשות זאת ? איך מראה מחזירה את כל מה שמגיע אליה,ועוד בכיוון ההפוך ממנו באה קרן אור ביחס לאנך ,היינו אם אתה בסדר אז מראה תראה אותך ,אם אתה חורג מהרגיל המראה תראה את הצד ההפוך שלך !

הנקודה הפנימית ביותר של השושנה זה מודעות משיח - היא מולידה את כל השושנה!

אין תגובות: