יום חמישי, 24 באפריל 2008

אחדות


בורא החליט שלהיות לבד זה לא משתלם וברא נבראים שבסופו של דבר יהיו אלקים ויעזרו לבורא האחד!
תתארו לעצמכם מערכת רמזורים כש אלה נוסעים ,האחרים נחים !והנבראים לפעמים נותנים מנוחה לבורא -זה נקרא בעברית
בדרך כלל להשפיע נחת רוח לבורא! בכדי שהבורא לא יהיה במאמץ כל הזמן!
אבל איך נוצר הדבר הראשון שנוצר את זה אני לא מבין!סימן שמשהו היה במצב עוברי!

אני יכול לקבל על עצמי כל צורה שהיא!ואני אהיה אשר אהיה היינו אני זה מה ש אני ומה שאני אחליט להיות .אין לי פיצול אישיות אומר הבורא הכל מודע !אני בעצם זה הויה!הויה זה כלל צורות ההויה האפשריות !ואני שואף להיות המודעות של ההויה
הגבוהה ביותר!כל שאר צורות ההויה גם קיימות אבל הם צורות קודמות שלי -הם דרגות ההתבגרות שלי.


אני הלכתי ברחוב וראיתי בתוך קפה ישבו זוג דתיים שנפגשו בפעם הראשונה- בחור ובחורה.והיה ברור שהם נפגשו כדי להתחתן
והיה בינהם מתח מוחשי (חוסר תקשורת).הרגשה כזאת שהם לא חיו ביחד אפילו רגע אחד והם ישר רוצים לעשות לעצמם כלוב - הם קוראים לזה משפחה!והם מנסים להבין איך כל אחד מהם מתייחס לאלהים בפגישה עד כמה כל אחד מהם רציני וכמה יהיה

לכל אחד מהם כח הסבל!וכזו הרגשה שהם רוצים לדחוס את כל חייהם בפגישה זו ,וכש יתחילו לחיות יחד אז ירפו מהלחץ וכל אחד מהם יעשה מה שישר בעיניו! אבל אסור לדחוס הכל בבת אחד צריך פשוט להיות זמן מה ביחד !ואני מהלב איחלתי להם פשוט להיות ואני אפילו עשיתי את זה במקומם פשוט נהייתי הויה!


פשוט להיות - בלי לשים מטרות,הבורא קיים כפשוטו אין לו מטרות -הוא פשוט מוכרח להיות ,אולי יש ברצונו להטיב לנו אבל לו לעצמו אין תכלית !הבורא הוא ההויה י-ה-ו-ה... לנצח נצחים

אין תגובות: